صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید
سرخط خبرها

کشف راز پنهان در جاده کلات | اوراق خودروهای سرقتی در تعمیرگاهی دور از مشهد

  • کد خبر: ۲۰۲۸۹۰
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کشف راز پنهان در جاده کلات | اوراق خودروهای سرقتی در تعمیرگاهی دور از مشهد
تعمیرکار مشکوک به‌جای تعمیر خودرو‌ها در مقابل چشمان متعجب روستاییان، بیشتر خودرو‌ها را تخریب و تکه‌تکه می‌کرد تا جایی که وقت‌وبی‌وقت صدای چکش‌زدن‌هایش گوش اهالی را آزار می‌داد.

مرد میان‌سال سعی کرده بود تا جایی که می‌تواند از شهر دور باشد و در چشم نباشد. او با همین انگیزه در یکی از روستا‌های جاده کلات تعمیرگاه خودرو دایر کرده بود، موضوعی که از همان روز اول، تعجب روستاییان را برانگیخته بود. این تعجب هر روز بیشتر می‌شد، چون تعمیرکار به‌جای تعمیر خودرو‌ها در مقابل چشمان متعجب روستاییان، بیشتر خودرو‌ها را تخریب و تکه‌تکه می‌کرد تا جایی که وقت‌وبی‌وقت صدای چکش‌زدن‌هایش گوش اهالی را آزار می‌داد. آرام آرام شایعاتی درباره این تعمیرگاه بی‌مشتری در روستا پیچید و این موضوع شک و نارضایتی روستاییان را به همراه داشت، در نهایت اهالی روستا از فرد تعمیرکار به پلیس ۱۱۰ شکایت کردند و این‌گونه رازی مگو در دل جاده کلات هویدا شد.

اعلام موضوع تعمیرگاه مشکوک در جاده کلات، دستورات ویژه سرهنگ عباسعلی دهقانی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد را به همراه داشت. مأموران کلانتری خلق‌آباد در جریان این تماس قرار گرفتند و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند. بررسی‌های نامحسوس اولیه با توجه به شناسایی این تعمیرگاه پرحاشیه در منطقه‌ای کم‌حاشیه، ظن مأموران مبنی بر اوراق خودرو‌های سرقتی در این تعمیرگاه را به همراه داشت.

افسران پلیس در ادامه کنترل‌های نامحسوس اطمینان یافتند که این تعمیرگاه پوششی برای فعالیت‌های مجرمانه است و با هماهنگی مقام قضایی، وارد این تعمیرگاه مخوف شدند. مأموران در اقدامی ضربتی، متهم را در حال باز کردن قطعات یک دستگاه سواری پراید دستگیر کردند و در بازرسی از محل یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه کامپیوتر خودرو، دو عدد باتری خودرو، فرمان خودرو و دیگر لوازم خرده‌ریز کشف کردند.

بررسی کارنامه سیاه متهم پنجاه‌ساله نشان داد که این فرد دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت و توزیع مواد مخدر است و پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی پلیس علاوه‌بر سرقت خودرو و موتورسیکلت، به ۱۰‌فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کرد. در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم پس از اوراق قطعات خودرو، وسایل آن را در سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی یا به تعمیرگاه‌های خودرو می‌فروشد. با هماهنگی قضایی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری افراد مال‌خر ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->